quinta-feira, 25 de junho de 2009

almost.

.

.
.
almost lover. almost me. almost sad. almost sorry.

almost beautiful. almost everything. almost tears. almost peace. almost blue.

almost stupid. almost lucky. almost light. almost juicy.

almost hot. almost sweet. almost saint. almost sinner. almost words.

almost heart. almost pure. almost awesome. almost mesmerizing.

almost friend. almost adorable. almost responsable. almost a woman. almost bare feet.

almost naked. almost scared. almost brave. almost caring.

almost admirable. almost strong. almost laughs. almost an empty canvas.

almost weird. almost normal. almost white. almost clear.

almost blind. almost crazy. almost lazy. almost perfect. almost pride.

almost on. almost simple. almost true. almost near. almost nothing.

almost you. almost us...
.

Descrever-me em quases... Mas a intensidade do momento não me permite ser quase alguma coisa. Virei tudo e nada. Agora sou verdade e mentira. Realidade e ficção. Certeza e contradição. Tornei-me um paradoxo e tento não me esquecer de me renovar a cada dia. Nunca fui de ficar em cima do muro. E agora estou com os pés no chão e a cabeça nas nuvens!

.

Sem comentários: